Rozšíření modulu Řízení organizace - Schvalování
Pro všechny organizace, které v CYGNUSu pracují s modulem Řízení organizace, máme dobré zprávy: rozšířili jsme funkčnost tohoto modulu hned o dvě novinky. Zaměstnanci tak mohou nově schvalovat výkazy docházky a žádat o dovolenou, propustku k lékaři, nebo jiné výjimky, a to přímo v mobilním telefonu prostřednictvím aplikace Mobilní CYGNUS.
Co vám tato novinka přinese?
Možnosti modulu Řízení organizace jsme rozšířili o dvě skvělé funkce, které lze využít v aplikaci Mobilní CYGNUS. První z nich umožní zaměstnancům otevřít výkaz docházky za daný kalendářní měsíc a jednoduše jej schválit přímo v mobilním telefonu. Díky druhé funkci lze z mobilního telefonu odeslat vybranému nadřízenému žádost o dovolenou, propustku k lékaři, či jinou výjimku. Kdykoli a kdekoli.
Přínosy pro zaměstnance
Přínosy pro vedoucí pracovníky
- Nově máte možnost obsluhovat agendu, která souvisí s vaší docházkou, jednoduše prostřednictvím mobilního telefonu - například cestou do práce. Anebo také ve dnech, kdy nejste v práci.
- Díky tomu budou procesy schvalování výkazů docházky nebo výjimek podstatně pružnější a rychlejší.
- Budete moci upravit související procesy a řešit schvalování docházky i výjimek jednoduše a pohodlně, elektronickou cestou.
- Postupná digitalizace zaměstnanecké agendy ve vašem zařízení s sebou nese nejen vyšší efektivitu a flexibilitu, ale také úsporu nákladů na tisk.
Tuto novinku v Mobilním CYGNUSu mohou začít ihned využívat všichni naši zákazníci, kteří mají zakoupený a aktivní modul Řízení organizace. Pokud jste s tímto modulem v CYGNUSu dosud nepracovali, obraťte se na naše obchodní konzultanty na obchod@iresoft.cz. Rádi vám pomůžeme posunout předávání informací ve vaší organizaci na vyšší level.
Jak to funguje?
1. Schvalování výkazu docházky
- Poté, co nadřízený v počítačové verzi CYGNUSu odešle zaměstnancům docházku ke schválení, všem příjemcům se v Mobilním CYGNUSu zobrazí oznámení.
- Přímo z oznámení se zaměstnanci mohou prokliknout do nové agendy, kde se jim zobrazí přehled měsíců. Zde mohou schválit výkaz docházky za daný kalendářní měsíc. Mohou také rozkliknout detail měsíce, který mají schválit.
- Rozsah zobrazených informací je ve stejné šíři, jako v počítačové verzi CYGNUSu.
2. Schvalování dovolených, propustek k lékaři a dalších výjimek
- Prostřednictvím nové funkce může zaměstnanec v Mobilním CYGNUSu zadat žádost o výjimku. Jednoduše zadá datum, zvolí druh výjimky (dovolená, propustka k lékaři apod.), vybere nadřízeného, kterému bude žádost odesílat, a potvrdí.
- Nadřízený má pak možnost ať už v počítačové verzi CYGNUSu nebo v Mobilním CYGNUSu žádost schválit, nebo dopsat připomínku a zaměstnanci žádost vrátit.
- Informace o schválení nebo vrácení žádosti se následně zaměstnanci opět zobrazí v Mobilním CYGNUSu.
Digitalizujte!
Už nemusíte potvrzovat docházku ani žádat o výjimky prostřednictvím tištěných formulářů. Zjednodušte si práci, zrychlete interní procesy a ušetřete při tom nějaký ten strom! Jak jednoduše zažádat o dovolenou nebo schválit výkaz docházky například v autobuse cestou do práce, se dozvíte v online nápovědě:
Harmonogram projektu
Vydáno: červen 2024
Neváhejte a vyzkoušejte Mobilní CYGNUS i u vás!
Pokud jste ve vaší organizaci webovou aplikaci Mobilní CYGNUS ještě nevyzkoušeli, ničeho se neobávejte a pusťte se do objevování. Tato inovace zejména vašim zaměstnancům v terénu pomůže pracovat efektivněji, ale dokáže ušetřit práci i všem, kdo pracují v pobytových službách. Používání aplikace je zdarma, není závazné a k jejímu prvnímu spuštění stačí 3 jednoduché kroky:
1. V CYGNUSu přejděte do nastavení práv a povolte vybraným zaměstnancům mobilní přístup.
2. Vyplňte zaměstnancům jejich e-mail, na který jim přijde odkaz pro vytvoření přihlašovacího hesla.
3. Po vytvoření hesla mohou uživatelé začít s aplikací hned pracovat. Stačí se přihlásit na
www.MobilniCYGNUS.cz.