Partnerské řešení
CYGNUS INKO

Informační systém CYGNUS obsahuje speciálně vytvořený nástroj, který vám usnadní práci a ušetří čas při objednávání inkontinenčních pomůcek pro vaše klienty. Modul Objednávky INKO obsahuje praktické funkce, díky kterým můžete jednoduše vytvořit a odeslat objednávku inkontinenčních pomůcek do několika minut, a to bez ohledu na velikost vašeho zařízení.

Modul Objednávky INKO je napojený na systémy předních dodavatelů a distributorů inkontinenčních pomůcek. Díky propojení s CYGNUSem tak každá vaše odeslaná objednávka doputuje elektronickou cestou přímo do systému konkrétního dodavatele.

Hlavní výhody systému

  • Hromadný tisk poukazů klientů dané objednávky.
  • Automatické kontroly preskripčních limitů (objednání dle povoleného maxima pomůcek).
  • Kontroly nově nastoupených a hospitalizovaných klientů (CYGNUS hlídá a upozorňuje komu lze a komu nelze pomůcky objednat + kdo nově nastoupil a je třeba mu udělat doobjednávku).
  • Automatické předvyplnění pomůcky klientům.
  • Proces vytvoření a odeslání objednávky i pro velký domov zabere maximálně 5-6 minut (od druhé objednávky).
  • Možnost rozdělit objednávky dle pater/oddělení domova.
  • Rychlé zpracování doplatků díky možnosti načtení doplatků z odeslané objednávky nebo z dodavatelem dodaného souboru.
  • Aktivace u vybraných dodavatelů ZDARMA.

Propojení s CYGNUSem

  • Modul přebírá informace z karty klienta. Systém tak dokáže na poukazech automaticky předvyplnit jméno klienta, rodné číslo, stupeň inkontinence, diagnózu, jméno ošetřujícího lékaře a také inkontinenční pomůcku, kterou si pamatuje z předchozích objednávek.
  • "Předvyplněnou" objednávku stačí už jen zkontrolovat, pak jedním kliknutím vytisknete poukazy pro všechny klienty z dané objednávky a připravíte k podpisu vašemu ošetřujícímu lékaři.

Potřebujete více informací? Máte zájem o toto řešení?

Kontaktujte obchodního konzultanta společnosti IRESOFT:

Pavel Bauer, BBA
+420 730 892 910
bauer@iresoft.cz 

Harmonogram projektu

Vydáno: 2021