Partnerské řešení
CYGNUS INKO
Informační systém CYGNUS obsahuje speciálně vytvořený nástroj, který vám usnadní práci a ušetří čas při objednávání inkontinenčních pomůcek pro vaše klienty. Modul Objednávky INKO obsahuje praktické funkce, díky kterým můžete jednoduše vytvořit a odeslat objednávku inkontinenčních pomůcek do několika minut, a to bez ohledu na velikost vašeho zařízení.
Modul Objednávky INKO je napojený na systémy předních dodavatelů a distributorů inkontinenčních pomůcek. Díky propojení s CYGNUSem tak každá vaše odeslaná objednávka doputuje elektronickou cestou přímo do systému konkrétního dodavatele.
Hlavní výhody systému
- Hromadný tisk poukazů klientů dané objednávky.
- Automatické kontroly preskripčních limitů (objednání dle povoleného maxima pomůcek).
- Kontroly nově nastoupených a hospitalizovaných klientů (CYGNUS hlídá a upozorňuje komu lze a komu nelze pomůcky objednat + kdo nově nastoupil a je třeba mu udělat doobjednávku).
- Automatické předvyplnění pomůcky klientům.
- Proces vytvoření a odeslání objednávky i pro velký domov zabere maximálně 5-6 minut (od druhé objednávky).
- Možnost rozdělit objednávky dle pater/oddělení domova.
- Rychlé zpracování doplatků díky možnosti načtení doplatků z odeslané objednávky nebo z dodavatelem dodaného souboru.
- Aktivace u vybraných dodavatelů ZDARMA.
Propojení s CYGNUSem
- Modul přebírá informace z karty klienta. Systém tak dokáže na poukazech automaticky předvyplnit jméno klienta, rodné číslo, stupeň inkontinence, diagnózu, jméno ošetřujícího lékaře a také inkontinenční pomůcku, kterou si pamatuje z předchozích objednávek.
- "Předvyplněnou" objednávku stačí už jen zkontrolovat, pak jedním kliknutím vytisknete poukazy pro všechny klienty z dané objednávky a připravíte k podpisu vašemu ošetřujícímu lékaři.
Potřebujete více informací? Máte zájem o toto řešení?
Kontaktujte obchodního konzultanta společnosti IRESOFT:
Pavel Bauer, BBA
+420 730 892 910
bauer@iresoft.cz
Harmonogram projektu
Vydáno: 2021